S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Reklamace / Vrácení zboží
Jak postupovat při vrácení zboží do 14 dnů / reklamaci

 

Jak postupovat při vrácení zboží do 14 dnů?

Místem uplatnění reklamace je provozovna prodávajícího - Milan Brožek, Vochov 334, 330 23 Vochov.

Ke zboží přiložte vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy do 14 dnů od zakoupení zboží. Formulář je možno stáhnout zde.

 

Jak postupovat při reklamaci?

Místem uplatnění reklamace je provozovna prodávajícího - Milan Brožek, Vochov 334, 330 23 Vochov.

Ke zboží doporučujeme přiložit vyplněný reklamační formulář, možno stáhnout zde.

 

POZOR! - Zboží nikdy neposílejte na dobírku! Balík poslaný na dobírku nebude převzat.

Pro rychlejší řešení reklamace je vhodné se řídit následujícími pokyny:

  1. 1. Kontaktovat naší společnost e-mailem - info@onhand.cz .
  2. 2. Vyplnit reklamační protokol a přiložit ke zboží.
  3. 3. Spolu se zbožím zaslat doklad o vlastnictví reklamovaného zboží (faktura - pokud možno kopie).
  4. 4. Co nejvýstižnějším způsobem popsat závadu, její projevy, případně četnost výskytu.
  5. 5. Zboží pečlivě zabalit.

Je v zájmu kupujícího si zkontrolovat dodané zboží neprodleně (nekompletnost či mechanické poškození) .  
Po uplynutí 24 hodin od vyzvednutí nelze takovouto reklamaci uplatnit, pokud nebude vystaven škodní protokol od přepravní společnosti.

V případě jakýchkoli nejasností o postupu při reklamaci se obraťte na info@onhand.cz nebo 731 488 127.

NWQxNzk2